Iets meer dan een half jaar geleden hebben wij meubels besteld bij firma GOOSSENS te Waalwijk.
De afgesproken leverdatum niet nagekomen. dat kan zou je denken. meubels werden een week later geleverd. prima.
Meubels worden binnen gebracht, bezorgers werken kei hard, niks van te zeggen.
en dan ga je kijken of er schade aan te vinden is:ja en niet zo'n klein beetje ook: grote scheur in salon tafel, scheur in bijzet tafel, schanieren uitgescheurd, kleur verschil in legplanken en harstikke krom, afwerking drie keer niks.wij terug naar Waalwijk. en daar hangt mooi aangeplakt in de schowroom100% BLANK EIKEN. niet dus. ik wed als wij bij Leen bakker hadden gekocht het er nog beter had uitgezien.
Nou dan komt het: er komt een inspecteur om te kijken of de klachten wel reeel zijn. weer een dag vrij moeten nemen. nou het was reeel maar wijwaren wel zeer kritisch. toen afgesproken dat alles opnieuw besteld zou worden. Prima, komen ze de tweede levering brengen. bijna alles prima behalve de salontafel daar hadden ze meubelplaat ingemaakt dat is alles behalve 100% eiken. halverwege augustus komen ze nu de salontafel brengen, weer een dag vrij moeten nemen. en nu afwachten of het goed is.
pff, nu mijn vraag: ik heb 3 dagen extra vrij moeten nemen, heb ik recht op een tegemoetkomende vergoeding van Goossens???