Ik vraag mij af of het verstandig is de gasprijs vast te leggen voor 1 of 3 jaar. Ik heb hier een folder van ontvangen van Intergas, maar ben in eerste instantie terughoudend om hier op in te gaan. Wellicht iemand die hier meer over weet te vertellen? En waarom Intergas een eventuele prijsstijging voor eigen rekening wil en kan nemen?