Ik kreeg vandaag een mail van Essent met de volgende mededeling:
Afgelopen juli heeft Essent het variabele gastarief al flink verlaagd. We hebben nu alweer goed nieuws. Ondanks de gestegen olieprijzen in het afgelopen half jaar blijft ons gastarief per 1 januari 2010 hetzelfde.
Klopt dit wel?
De gasprijs is volgens mijn menig al een halfj aar geleden ingekocht en deze zou dan per 1 januari 2010 verrekend moeten worden in het gas en leveringstarrief!
Ze doen nou alsof ze geweldig bezig zijn maar in feiten zijn de zaak aan het belazeren.......