Wij hebben vorig jaar een tuinset gekocht bij Blokker, in augustus.Amper van genoten, kon alles weer opgeborgen worden.In het voorjaar weer eruit. Na enkele weken begon 1 stoel kuren te vertonen, hiermee teruggegaan naar het filiaal waar het gekocht is. Ze namen de stoel in en gingen kijken of deze elders nog voorradig was, omdat dit model "uit" was. Na 5 weken en 3 interne weekberichten later kreeg ik te horen dat er niets te vinden was. en ik kreeg als compensatie aangeboden een nieuwe stoel , die soortgelijk zou zijn. ( ik had een houten, en kreeg een houten stoel met groen-aluminium frame ) of de stoelwaarde in euro's terug en dan kon ik nederland afstruinen om eenzelfde stoel te krijgen.
Ik was het er niet mee eens, een tuinstel met 3 dezelfde stoelen en 1 totaal afwijkende, of 3 stoelen houden (we zijn met 4 man thuis) . Ik heb thuis naar de Blokker service lijn gebeld, zij gaven me hetzelfde antwoord. Wat kan ik nu nog doen ??
Robert