Vanaf 1 augustus worden de transportkosten integenstelling tot hiervoor niet meer apart gefactureerd. Zelf zit ik bij Eneco en de transportkosten worden via Nuon in rekening gebracht. Vanaf 1 augustus is wettelijk geregeld dat deze kosten door je eigen energieleverancier, Eneco in dit geval, in rekening worden gebracht en dat er geen sprake is van aparte facturatie.
Echter nu brengt zowel Eneco (terecht) en Nuon de maand augustus in rekening (onterecht), zonder enig uitleg o.i.d. Kassa dit lijkt me een leuke uitzoekklus voor jullie???
https://forum.eneco.nl/servicevragen-90/dubbele-nota-transportkosten-augustus-6191/index3.html#post41611