Twee weken geleden zouden er badkamermeubels worden bezorgd via PostNL. Ik ontvang een e-mail met een link naar de Track & Trace service waarin werd aangegeven dat het pakket tussen 12.30 - 16.30 uur zou worden aangeboden bij mij thuis. Ik heb een halve verlofdag opgenomen van mijn werk om het pakket in ontvangst te kunnen nemen. Er is echter niemand gekomen, ik heb voor niks gewacht. Omstreeks 20.00 uur ontving ik een e-mail waarin stond dat het pakket de volgende dag werd bezorgd. Wederom een halve verlofdag opgenomen en deze keer werd het pakket wel bezorgd.
Vandaag zou er echter aan mijn huisadres een dressoir bezorgd worden via PostNL. Ik ontving een e-mail waarin werd aangegeven dat het pakket tussen 14.30 - 16.30 uur zou worden bezorgd. Ik heb weer verlofuren van mijn werk opgenomen om thuis te kunnen zijn als het pakket arriveerde. Om 15.00 uur ontving ik een e-mail waarin stond dat het pakket reeds was aangeboden maar dat ik niet thuis was. Ik heb daarop telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. De telefoniste vertelde mij dat de pakketbezorger om 12.30 uur het pakket bij mij thuis heeft aangeboden en het daarna bij het distributiecentrum heeft afgegeven. De reden hiervoor zou zijn dat er minder pakketten werden geleverd vandaag dan van tevoren was ingeschat. Dit is de tweede keer dat ik voor niks verlofuren heb opgenomen en heb zitten wachten voor niks. Ik vind dit volkomen onacceptabel en een zeer kwalijke zaak. De pakketbezorger heeft zich blijkbaar niet te houden aan de tijd die de Track & Trace service aangeeft. Overigens kun je je dan afvragen wat het doel is van het aanbieden van een dergelijke service.
Hebben meer mensen soortgelijke ervaringen hiermee?