in oktober 2004 een traagschuimmatras gekocht, namelijk M line ,Slow Motion( omdat ik Tempur veel te duur vond) Na een periode van een half jaar kreeg mijn vrouw nek- en rugklachten. Diverse malen daarvoor behandeld bij een fysiotherapeut, maar klachten kwamen steeds terug. Andere speciale kussen gekocht maar nek- en rugpijn bleef.Totdat fysio zei dat het wel een aan matras kon liggen en wat blijkt, waar grootste deel van lichaam ligt zakt matras helemaal in tot op lattenbodem.Terug naar de winkel waar we het matras gekocht hadden. Oh was geen probleem we hadden immers 10 jaar garantie, maar het kon wel drie à vier weken duren maar matras zou worden omgeruild voor een nieuw.Wat schets onze verbazing, na een week worden we gebeld dat het matras wordt vervangen. Ik sprak nog mijn verbazing uit dat het zo snel was en had reeds mijn vraagtekens.Wat blijkt , de (nieuwe) matras was nog veel slapper en volgens mij een eerder gebruikt matras.
Mijn vrouw heeft direct gebeld met de winkelier en die had als commentaar dat hij de klacht had opgelost en daarmee voor hem de kous af was. Ook wist hij mijn vrouw te vertellen dat het dan aan haar lag. Direct contact gezocht met M Line en daar wist men heel kort mede te delen dat het een zaak was tussel winkelier en ons. Lekker makkelijk.Toen mijn vrouw vroeg hoe lang de betreffende matrassen bij M LIne in het magazijn lagen zei de betreffende medewerker dat dit hooguit een paar maanden was.Als ik op het zogenaamde nieuwe matras keek zag ik tot mijn verbazing dat le levering op januari 2005 stond. Hoe wordt je bedonderd en door wie???
Dus garantie op een M Line matras stelt helemaal niets voor.
Ik heb inmiddels via e-mail contact gezocht met de winkelier maar deze heeft niet eens het fatsoen om te reageren. We praten hier wel over een matras van Euro 699,-- , welk na 2 jaar geheel versleten is. Als ondernemend Nederland zo met zijn klanten omgaat(gelukkig niet iedereen) is het met ons land slecht gesteld.