BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

TOON Eneco

Bijdrage door gebruiker
29-04-2014
4 reacties
Heeft iemand ervaring met de gang van zaken omtrent Toon van Eneco.
Toon heb ik aangeschaft onder de veronderstelling dat dit zou werken. Inmiddels blijken er problemen te zijn met mijn slimme meters. Volgens Eneco, moet ik contact opnemen met Stedin om dit op te lossen. Volgens Eneco, zijn zij de beheerders van de slimme meters. Kortom: bekende kastje muur praktijken.
Ik vind het vooral ongelofelijk dat Eneco zijn verantwoordelijkheid niet neemt hierin. Ze verkopen een product dat had moeten werken, maar blijkbaar zijn er andere elementen waar ze consumenten niet op de hoogte brengen. Deze elementen kunnen ervoor zorgen dat de TOON niet geleverd kan worden. Toch word je niet geadviseerd en achteraf blijkt het niet te werken.
Als ik dit had geweten, dan had ik de TOON nooit aangeschaft. Weet wel wat beters te doen met mijn tijd dan constant Eneco support te bellen.

Heeft iemand ervaring mee?

Alvast bedankt.

Gr
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.