BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Terugbetaling van aanbetaling.(Bader postorder)

Bijdrage door gebruiker
12-05-2009
5 reacties

Op 17 maart 2009 bankstel besteld bij Bader postorderbedrijf. Week later brief ontvangen, met het verzoek aanbetaling te doen van 1199,00 euro.En deze betaling ook uitgevoerd.Bankstel zou binnen 6 weken geleverd worden.Op 9 april alsnog besloten onze aankoop te annuleren.Met het verzoek het reeds aanbetaalde terug te storten op onze rekening.Dit is inmiddels 5 weken geleden,maar tot op heden nog steeds ons geld niet retour ontvangen.Als ik telefonisch kontact opneem met de vestiging in Nederland (Venlo). Word er gezegd dat het hoofdkantoor in Duitsland, eerst aan het filiaal in Nederland goedkeuring voor terugstorting moet verlenen.Terwijl ik mijn aankoop bij de Nederlandse vestiging heb gedaan.Onderwijl zitten wij reeds 5 weken op onze centen (euros) te wachten.Hebben er meerdere mensen deze ervaring met het Bader postorderbedrijf.En welk advies hebben zij voor ons, om gewoon retour te krijgen waar wij recht op hebben.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.