BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telefonische benadering voor overstappen energie

Bijdrage door gebruiker
09-08-2021
12 reacties
Vandaag gebeld door een persoon die mij aan een andere energieleverancier wilde koppelen. Kwam met allerlei argumenten aanzetten waarom ik moest overstappen. Was een irritant gesprek en aangegeven dat ik eerst informatie per post wil ontvangen, zodat ik de aanbieding kan lezen. Die zou hij per e-mail opsturen. Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik het gesprek zou beëindigen daar het op niets uitdraaide. Daarop zij de persoon: "Hartelijk dank voor het overstappen". Daarop reageerde ik meteen dat ik niet ging overstappen. De verbinding werd daarna meteen verbroken. Ik ben nu met vakantie in Spanje. Als dit bedrijf mij alsnog een zgn door mij geaccepteerde aanbieding toestuurt per post, waarop ik niet binnen een door hen gestelde termijn heb gereageerd, kan ik daardoor in de problemen komen? Ik ben gebeld door tel.nr. 071-2041841.
Graag verneem ik van u een advies. Met vriendelijke groet, Albert
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.