Hallo,Ik heb een tegoedbon van Beter Bed van 300 euro, die ikbinnen 1 jaar moest besteden (omdat ik ooit van de niet-goed-geld-teruggarantie gebruik heb gemaakt, maar in plaats van geld terug, kreeg ikeen tegoedbon terug... Ik heb bij Beter Bed mijn complete slaapkamerinboedel gekocht, en heb ze een jaar geleden ook al uitgelegd dat ikdus niets meer van ze nodig heb, en dat die 300 euro dus erg zonde iswant dan moet ik spullen kopen die ik niet meer nodig heb. Zijwilden/konden me echter niets anders geven dan dat.)Nu ben ikenkele maanden niet in Nederland geweest, en nu zie ik dat de tegoedbontot 5 augustus 2009 geldig was. Ik heb Beter Bed klantenservice netgebeld om te vragen of dit nu echt zo'n probleem is - nog geen tweeweken over tijd. Beter Bed deelde mij echter mede dat ze er "helaas"niets aan kunnen doen. Kortom, mijn 300 euro ben ik kwijt.Mag dit op deze manier, wat denkt u? Is er nog iets aan te doen, een of andere bescherming voor consumenten o.i.d.?Vriendelijk dank voor uw reactie!