Ik heb op 23-12-2006 een keuken besteld bij Praxis. De levertijd zou 8 tot 12 dagen zijn. In verband met feestdagen heb ik voor mezelf rekening gehouden met een levertijd tussen de 2 en3 weken (leek mij redelijk) Nu heb ik tweede week januari gebeld met de vraag waar mijn keuken bleef. De verkoper zei toen dat de fabriek op 22-12-2006 gesloten was en pas op 4 januari weer open zou gaan en dat dan mijn bestelling pas geplaatst zou worden. Oke, kan gebeuren. maar 4 plus maximaal 12 werkdagen (geen feestdagen in januari) kom ik op 16 januari. Het is nu de 25e en de verkoper zegt dat de door mij bestelde keuken uit het asortiment gehaald was dus dat de fabriek de hele productielijn om moest gooienom één keuken te maken (niet mijn probleem toch?) Nu is mijn vraag: Ik zit al bijna twee maanden zonder keuken, mijn verbouwing ligt stil en ik moet erg veel geld uitgeven aan uit eten etc. tuurlijk eten we ook wel bij vrienden etc. maar ook niet elke dag) Kan ik iets van een vergoeding hiervoor vragen aan Praxis. p.s de keuken is l compleet betaald. Alvast bedankt voor jullie reactie