BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

tapijt vies geleverd door carpetright

Bijdrage door gebruiker
09-07-2013
4 reacties
op 29 juni hebben wij bij de Carpetright in Venray een vloerkleed voor in de huiskamer besteld. dit vloerkleed moest besteld worden, we hebben in de winkel alleen het staaltje gezien, van hoe de polen eruitzagen. het kleed is wel standaardafmeting.
4 juli kwam het telefoontje dat het vloerkleed binnen was, en 6 juli heb ik het opgehaald bij de Carpetright. het kleed zat 3 dubbel ingepakt, eenmaal thuis het verpakkingsmateriaal eraf gehaald en toen kwam de ellende...
het is een zwart hoogpolig vloerkleed (4cm), en het leek wel alsof er allemaal kleine houtsnippers in zitten. er kwam een hoop rotzooi uit, het hele laminaat lag onder. we hebben het kleed uitgeklopt en geprobeerd of het met de stofzuiger eruit ging. dit was niet het geval dus meteen Carpetright in Venray opgebeld. deze zeiden met het kleed terug te komen, dus dat heb ik vandaag (9 juli) gedaan.
de medewerker daar wilde niet erg met me meedenken, zijn enige optie was volgens hem het kleed te stofzuigen, en dit heeft hij in de winkel ook gedaan. ik stond erbij en heb hem al direct aangegeven dat de rotzooi niet uit het kleed was, toen hij de stofzuiger wegzette.
ik heb hem duidelijk te kennen gegeven hier niet mee akkoord te gaan, maar ik kreeg er geen speld tussen.
de man hield voet bij stuk en zei dat er niks anders geregeld kon worden, hij zag het probleem ook niet zo. volgens de man moeten we maar gewoon het kleed een week lang goed stofzuigen, en als het er dan nog niet uit is kunnen we terugkomen.
omdat we het kleed vanaf een staal besteld hebben kan het niet geruild worden, oké dat begrijp ik, maar je mag toch verwachten van een nieuw product dat het schoon geleverd word?? je koopt toch ook geen shirt in de winkel waar je ziet dat er een vlek op zit? ook mijn partner heeft gebeld naar de Carpetright nadat ik weer thuis was, met het kleed, hij kreeg hetzelfde verhaal van de medewerker.
wij zijn niet bereid akkoord te gaan met hoe Carpetright dit op deze manier af wil handelen. je verwacht dat als je ruim 200 euro voor een vloerkleed betaald, dat je een goed en schoon product geleverd krijgt, geen kleed wat je na 6 weken nog niet schoon hebt....

wat kunnen we hier nog aan doen?
bedankt voor alle reacties.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.