Op 25-03 2009 heb ik bij sandersmeubels in Breda een tafel besteld deze werd op 12-06 2009 bezorgd daarbij bleek dat er diverse krassen op zaten bij reclameren in de winkel werd ons gezegd contact op te nemen met service na diverse mailtjes werd ons meegedeeldd dat de tafel oud was gemaakt maar bij het model in de winkel was dit niet anders hadden we bij kringloop winkel misschien een mooiere tafel gekocht want de prijs bedroeg 669,= euro na diverse mailtjes dat wij er niet mee accoord gingen werd ons meegedeeld dat men bereid was de tafel opnieuw te schuren wat nog eens 300,= euro zou kosten. Wij zijn dan niet accoord gegaan met dit aanbod daarna niets meer vernomen van sandersmeubels heeft u ook een dergelijke ervaring gaarne reactie en eventuele stappen die wij kunnen ondernemen. Zelf ben ik van plan de rechtsbijstands verzekering in te schakelen.
Bij voorbaat dan voor eventuele reacties.