Een anderhalf jaar geleden heb ik een bed gekocht bij Swiss Sense (Sliedrecht). Mooie winkel, mooie bedden, en redelijk betaalbaar (naar mijn idee niet het goedkoopste van het goedkoopste maar ook niet de duurste). Eerste dooddoener was de verkoper; wat een lul van een vent.
Maar goed, dat nog tot daaraan toe. Zolang ik maar weer lekker slaap! Had op dat moment een heel hard matras en wilde daar in ieder geval van af. Had een mooi bed uitgezocht en de levertijd viel ook alles mee (in tegenstelling tot wat ik hier veelal lees).
Ik merkte echter al direct dat het matras keihard was. Dit was zeker niet wat ik had besteld. Ook was na max. 2 maanden de matrastopper "kapot". Uiteindelijk wel beide tot zeker een half jaar geprobeerd. Misschien moest matras wel ingelegen worden en heb de topper elke keer maar weer gefatsoeneerd. Toen was ik het echter zat. Gebeld met Swiss Sense en monteur kwam langs. Matras was inderdaad iets hard (iets?!? had geen rug over!) en de matrastopper was "kapot". Dit was echter wel vreemd, maar goed ik kreeg 2 nieuwe matrassen en een nieuwe topper.
Topper was echter in no time weer "kapot". Dan ook weer monteur gebeld en deze heeft de topper weer omgeruild. Nu is het echter weer hetzelfde liedje en vraag ik me af of ik echt de enige ben die dit probleem heeft; zoals de monteur zegt.
Ik hoor graag jullie verhalen!
* kapot = van 4 vierkantjes schuift de vulling van de topper naar de zijkanten en hoeken. Hierdoor ontstaan er hobbels in de topper waardoor dit niet lekker ligt.