Eind 2018 is onze nieuwe keuken geplaatst met een granieten keukenblad.
Bij levering van de keuken en het blad had ik al aangeven dat er koperen stukjes op het blad te zien zijn. De chauffeur gaf aan dat ik dit later met de service afdeling van het keuken bedrijf moest afhandelen.
Nu 1 jaar later is het nog niet opgelost. Wij geven aan dat we dit niet zo hebben besteld en hun reactie daarop is dat dit bij natuursteen normaal is en ze verwijzen naar een bordje bij hun showroom waar op staat dat natuursteen kan afwijken of iets degelijks. Tijdens de verkoop is nooit aangegeven dat er on willekeurige koperen stukjes in het blad konden zitten en op basis van een monster hebben we voor dit type en kleur blad gekozen. Op dit blad waren deze koperen stukjes niet te zien.
Wij kunnen en gaan dit niet accepteren omdat dit de hele keuken verpest.
Ik heb al veel mails en teledibischt contact hierover gehad. De enige optie voor hun is om het om mijn kosten te laten vervangen door een blad wat geen koperen stukjes heeft. Hier gaan we niet mee akkoord.
Wat kunnen wij doen? Zijn er andere mogelijkheden om ons gelijk te halen. Het liefst nog even zonder tussenkomst van een rechter.