ik heb geen vraag, maar iets waar wij zondag 27/8/2017 mee van doen hadden.
Plotseling zaten wij zondag 27/8 zonder stroom, wij konden in huis niet acherhalen wat de oorzaak hiervan was.
Bij enkele buren nagevraagd, bij hun was alles oké. LIANDER gebeld samen met een aardige mevrouw (op zondag) alles wat
door haar gedaan worden gecontroleerd. Hiervoor hartelijk dank. Op advies van Liander het Nationale servicenummer
0800-1850 gebeld, 24 uur bereikbaar, hopelijk dat er snel iets aangedaan kon worden, i.v.m. koel/vrieskast.
bij 0800 1850 ging alles heel vlot, na het ingeven van postcode en nog wat code's werden wij automatisch door verbonden, naar
een techn. dienst, maar er werd niet opgenomen, 10 minuten later maar weer geprobeerd, we konden wachten tot we een ons
wogen en weer niet opgenomen. Wat heeft zo'n hulplijn 0800-1850 voor nut als er niet opgenomen wordt.?