BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Storing buiten de deur, maar Stedin MOET EN ZAL een monteur sturen

Bijdrage door gebruiker
06-09-2011
2 reacties
We hebben nu al enkele maanden last van knipperlichten door het hele huis na een fikse regenbui. Nu weer.
De buren hadden er vorige keer ook last van. Of dat nu het geval is, weet ik nog niet.

Er zijn al vier monteurs in onze meterkast komen snuffelen, totdat men doorhad dat het toch echt niet aan onze meterkast lag. Vier keer bekeken, andere fasen geprobeerd ed. Monteurs hebben ook 2 keer in wijkkasten gekeken, en na de 2e keer leken de problemen verholpen. Men had "meer vermogen doorgekoppeld' (of zoiets).

Nu, na de flinke regenval van gisteren is het probleem terug.
Ik denk dus dat de oplossing vorige keer puur toeval was.

Net Stedin gebeld met het verhaal, maar helaas lijkt dit bedrijf geen administratie te voeren van storingsgeschiedenis. Je krijgt iemand aan de lijn die niets kan opzoeken en verder niets weet.
Het enige wat die persoon doet, is een monteur langssturen. Ook al blijkt er uit de storingsgeschiedenis dat er recentelijk al meerdere malen in de meterkast is gesnuffeld, men moet en zal een monteur langssturen.

Zou dat iets te maken hebben met de nota's voor voorrijdkosten die ze fijn proberen door te berekenen aan de eindklant, terwijl het absoluut niet aan de meterkast, maar aan de infrastructuur ligt.
Ik heb er al twee liggen van de vorige keer, maar ik weiger het onderhoud van Stedin aan het eigen netwerk te financieren.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.