BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Stoel waarvan rugleuning kraakt

Bijdrage door gebruiker
10-04-2015
129 keer bekeken
21 reacties
Januari zijn door Piet Klerkx 2 draaistoelen en een bank van het merk Montél bij mij geleverd.
Eén van de stoelen draaide niet en had plooivorming. Gebeld en na aantal weken stoel eindelijk retour. Toen bleek de rugleuning te kraken als je er tegenaan leunt.
Monteur langs geweest en iets aan gedaan, en volgens hem is het acceptabel.

Vervolgens weer gebeld met Montél maar omdat de monteur het acceptabel vind word mijn klacht verder van tafel geveegd.
Plooivorming hebben ze overigens niets aan gedaan eerste keer ben ik nu nog mee bezig.

Wat het kraken betreft willen ze mij dus niet tegemoet komen, mijn mening is ik koop een nieuwe stoel die hoort goed te zijn en geen geluiden te maken.
Ik heb ze nu nog de gelegenheid gegeven de koop te ontbinden, want ben de stoel ondertussen spuugzat.
Willen ze mij hier ook niet in tegemoet komen wil ik de geschillen commissie inschakelen.

Is er iemand die hier verder ervaring mee heeft, met zowel geschillen commissie als Montél.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.