BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Stedin afwijk slimmemeter

Bijdrage door gebruiker
20-05-2022
83 keer bekeken
12 reacties
in mijn slimmemeterportal.nl zie ik plots dat ik midden in de nacht gas verbruik, terwijl alles uitstaat. Bijvoorbeeld 12 Mei 's nachts om 02:00am 0,01 m3 , terwijl CV op 15c staat. Kijk ik terug in de portal zie ik vanaf 6 mei praktisch elk uur de gehele dag door een melding staan van 0.01m3 verbruik. Bij Stedin gemeld, u moet bij uw leverancier zijn deze zegt nee wij krijgen de data van Stedin, Stedin zegt u moet bij uw portal beheerder zijn, nee zegt deze data wordt geleverd voor Stedin. Van het kastje naar de muur en terug. Stedin meldt u moet uw installatie laten keuren. Na een dag de CV ketel echt uit, van stroom af en na app wisseling met Stedin per afgelopen Woensdag is de melding van dat 0.01m3 verbruik verdwenen. Hoe kan plots dit ontstaan? Stedin meldt mij schuld/oorzaak ligt bij de klant. Meter kan herijkt worden kosten 100-500€ mag klant betalen. Nu is dit waarschijnlijk nog geen 1m3 gas, maar het is wel raar.
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)