Laatst heb ik gehoord dat er een pan bestaat, die het tegendeel is van de hogedrukpan. De buitenkant is van roestvrij staal, binnenin zit een keramische pot en een thermostaat. Je kunt in deze pan bijv. stooflappen zachtjes gaar laten worden zoals vroeger op een petroleumstelletje.Heeft iemand ervaring metzo'n pan?Ben reuze benieuwd,Brokan.