BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

slimme meter nuon klopt niet

Bijdrage door gebruiker
20-03-2017
13 reacties
In november 2016 is er een slimme energie meter geplaatst. In mijn nieuwe vebruik is te zien dat sindsdien mijn gas vebruik gigantisch is gestegen en ik moest inene over 2 maanden 390 euro bijbetalen.

In de verbruiks overzichten is duidelijk te zien dat mijn gas verbruik nooit boven de 60m3 uitkwam in 2013, 2014, 2015 en 2016. Nu met de slimme meter zit ik inene op afgerond 240m3

Mijn huishouden is niet veranderd en kachel en gasfornuis worden zelden gebruikt.
Nuon weigert mee te werken of dit wel allemaal juist is en ik moet het er maar mee doen krijg ik als ondertoon antwoord.

Mijn stroom vebruik is per toeval wel hetzelfde gebleken met de slimme meter. De monteur die dat ding heeft geplaatst vertelde me van te voren al dat de standen niet juisten worden uitgelezen. Maar wederom zegt nuon dat er niks aan de hand is.

Wat kan ik nu nog doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.