BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

'slimme energiemeter

Bijdrage door gebruiker
20-03-2009
21 reacties

ík ben zeer verontrust dat ik als consument pas achteraf geinformeerd wordt over het al dan niet plaatsen van een slimme energie meter, er is mij nooit iets erover meegedeeld, ik ben dan ook niet van plan om het plaatsen van zo'n meter in mijn huis toe te staan, wat zijn de voordelen van de gewone consument die altijd op tijd zijn rekeningen betaald ?. de kosten zullen wel weer verhaald worden op de consument, net als de gescheiden afvalbakken die niemand gebruikt. Wat zijn de kosen van het installeren van zo'n slimme energiemeter ? Laat de rechter dan maar beslissen of dit niet echt iets te ver gaat, ik doe hier niet aan mee.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.