Beste mensen,
Op 26 februari 2008 heb ik een salontafelkist van het merk Interieur Queen van de serie Feelings gekocht bij Raamsveld wonen Hoofdstraat 78/84 te Hillegom. Prijs 439.00 euro.De tafel is van massief teak met matte lak. Binnen een jaar kwamen er slijtplekken en krassen op, waardoor de bovenlaag verdween. Dit het meest op de plaatsen die het meest gebruikt worden. (Zie bijgaande foto). Op 19 augustus 2009 heb ik een klacht ingediend bij dit bedrijf. Men is geweest om te kijken en zou het met de directie bespreken. Per 24 september werd ons een brief gestuurd, waarin onze klacht niet gegrond werd verklaard. Er werd gesteld dat het plaatselijk vehoogde slijtage was,als gevolg van invloeden van buitenaf. Er werd ons aangeraden een matlak polish van Orange te gebruiken. Wij zijn van mening dat teakhout een hardhout is en datbeschadigingen binnen een jaar niet mogen gebeuren. Is er een overkoepelende organisatie waar we deze kwestie kunnen aankaarten.
met vriendelijke groeten