BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte service Coolblue, "Service zonder Glimlach"

Bijdrage door gebruiker
26-10-2021
820 keer bekeken
10 reacties
Afbeelding bij deze post - Slechte service Coolblue, "Service zonder Glimlach"
De service van "Coolblue" is waanzinnig slecht geworden. Je hoeft hier geen enkele service meer te verwachten.
Wanneer zij je geld hebben, houd de Glimlach op en kan de klant stikken.
De klantenservice is nauwelijks te berijken en waneer je ze wel hebt te pakken gekregen doen ze niets voor de klant. Zit nu twee maanden met een defecte vaatwasser al twee maal een monteur voor geweest maar kunnen het niet oplossen. Coolblue erkend het Nederlandse consumentenrecht niet en is desnoods berijd om wel 10x een monteur langs te sturen. Formeel hoeft een consument maar 1 maal een reparatie toe te staan volgens mij, maar volgens Coolblue bepaald alleen de winkelier dat. Inmiddels al twee maanden problemen met dat ding en heel veel tijd en moeite erin gestoken maar de klantenservice heeft het heel druk met theeleuten inpplaats van klanten te helpen. Zijn er nog anderen mensen die dit hier ervaren.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.