LS,
Ongeveer 7 jaar geleden heb ik bij Atag diverse inbouwapparatuur voor onze keuken gekocht. Als je 4 apparaten of meer van Atag aanschafte kreeg je een garantie van 8 jaar op de gekochte apparatuur. In de afgelopen 7 jaar is onze combimagnetron nu al 4 keer voor het hetzlefde euvel gerepareerd. Elke keer moet ik voorrijkosten betalen a 75 euro. Dit werd me toch te gortig.Ik heb contact gezocht met Atag via de mail en telefonisch. En uitgelegd dat mijn combimagnetron nu al 4 keer voor hetzelfde euvel gerepareerd is en dat ik zeker voor de vierde keer geen voorrijkosten wilde betalen. Het zou van goede service getuigen als zij de magnetron in zijn geheel zouden vervangen, liet ik ATAG weten. Zowel via de mail als bij het daarop volgende telefoongesprek bleken de servicedeskmedewerkers onvermurwbaar. Vooral degene die ik trof bij het telefoongesprek bejegende me op een zeker klantonvriendelijke manier en stond me maar wat voor te liegen. Hoe nu verder? Heeft u een oplossing, want ik kom niet door die servicedeskmederwerkers heen.
Overigens is ook mijn afzuigkap al een keer gerepareerd, volgens mij heeft dit alles niets met de kwaliteit te maken die Atag voorstaat.