Beste lezer,
Ik heb een nieuwe keuken aangeschaft met inbouwapparatuur van ATAG. We hebben specifiek voor dit merk gekozen, omdat we voorheen alleen maar goede ervaringen hadden met keukenapparatuur van ATAG (geen inbouw).
Vorig jaar Kerst gebruikten we voor het eerst de keuken met nieuwe apparatuur. De kookplaat was direct al kapot. Dit werd echter pas in februari vervangen. Zowel de stoomoven als de gewone oven werken ook niet naar behoren, de vaatwasser is al voor de 2e x toe aan reparatie.
Atag klantenservice reageert niet op mijn klachten. Af en toe als ik eindelijk iemand spreek, sturen ze een monteur langs.
Ik heb vanaf december 2014 correspondentie over kapotte apparaten. Wat me nog meer stoort is dat er op hun website zo lovend wordt gesproken over 3 seconden wachttijd voor hun klantenservice en hoe goed ze hun klanten helpen. Nog nooit binnen 10 minuten geholpen, emails nooit eerder dan 2 weken reactie op gekregen.
Zijn wij de enige die zo veel pech hebben of kennen meer mensen dit met ATAG (inbouw)apparatuur en de klantenservice van ATAG? Ik kan me niet voorstellen dat ze dit alleen bij ons doen. Afgezien hiervan; wat kunnen we concreet nog aan stappen ondernemen? Ik vind het niet normaal dat je niet 1 werkend product hebt en vervolgens in de mallemolen van reparatie na reparatie zit. Graag tips!