Na begin dit jaar een keuken gekocht te hebben bij firma Wooning die de eerste week van Juni geplaatst is heb ik toch wel een aantal vragen! eerst het verhaal
De keuken werd geleverd met een beschadigt ladenblok, dit zat aan de binnenkant en volgens de monteur die het geheel kwam plaatsen kon hij het gewoon inelkaar zetten en dan zag je er niets van.Ook was er een open kast niet bijgeleverd, alleen een aantal losse planken waar die monteur ook niets mee kon.De komposiet achterwand klopte ook niet helemaal met de maatvoering.Firma wooning zou een hoofdmonteur sturen om naar het open kastgedeelte te kijken, dit zou snel gebeuren. Wij hebben ook nog een aantal extra kastplankjes besteld. Via de klantenservice een afspraak gemaakt, dit was 5 weken later. Vrije werkdag opgenomen en ja wel afspraak word afgezegd omdat de onderdelen niet binnen zijn. Na navraag welke onderdelen dat zijn krijg ik het antwoord dat de kastplankjes er zijn maarhet open kastgedeelte niet. Nog een keertje uitgelegd dat er al 5 weken een aantal planken in mijn woonkamer liggen en dat er een hoofdmonteur zou komen om alles te bekijkenen dat daar de afspraak voor zou zijn. Ik moest er maar genoegen nemen dat ze de week daarop zouden komen met open kast en al. OK weer een vrije dag en jawel.. er kwam een monteur met de extra kastplankjes en verder niks! Met de geleverde planken kon hij geen kast maken (dit wisten wij al) en zijn suggestie was om het ontbrekende gedeelte maar even wit te schilderen zodat het niet zo opviel!Er is nu weer een kast in bestelling en dit gaat ook weer een weekje of 6 duren! met een beetje geluk zou het dan September worden.
Mijn vragen zijn..
hebben meer mensen zo'nervaring met de firma Wooning, Ik aan heb mijn gedeelte van de koopovereenkomst voldaan.Alles is netjes betaald eind Mei. maar de keuken is nog steeds niet af. Moet ik dit gewoon accepteren,of heb ik recht op een vorm van schadevergoeding?? volgens de firma Wooning doen ze daar niet aan!
Heel graag hoor ik van mensen met dezelfde klachten.
Tineke Oostveen