BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service Leenbakker

Bijdrage door gebruiker
20-04-2015
13 reacties
Ik heb bij de firma Leenbakker een matras topper gekocht. _(180*200). Na het uitpakken bleek dat het de verkeerde breedte was. Moest nl 160 cm breed zijn. Zo snel mogelijk terug gegaan naar de filiaal waar ik het gekocht had. Om het om te ruilen voor de juiste breedte.
De manager ruilde het niet om. Omdat het niet in de originele verpakking zat. De originele verpakking had ik wel bij. Later contact opgenomen met de klantenservice de zeiden het zelfde.
Maar hou kun je iets dat machinaal verpakt is terug krijgen in de originele verpakking?
Welke stappen kan ik ondernemen om het alsnog geruild te krijgen.
Waar is de service van Leenbakker ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.