BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

service HR-ketel

Bijdrage door gebruiker
21-11-2007
9 reacties

Zaterdag ging mijn HR ketel op storing. Het dilspay gaf aan dat de installateur gebeld moest worden. Het storingsnummer van de firma Feenstra in Tiel gebeld en die vroegen of ik een contract had. Ik dacht dat hij nog nog geen 2 jaar oud was, maar toen ik de papieren erbij haalde, bleek hij al van febr.05 te zijn. De tijd gaat snel! Geen contract, dus en moest ik 's maandags terugbellen.

Het week-end in de kou gezeten enmaandagmorgen gelijk gebeld.Kreeg ik te horen, dat als er geen contract is, er ook geen service wordt verleend.

M.a.w. Eigen schuld, dikke bult en zoek het zelf verder maar uit. Volgens hun is dit een normale gang van zaken bij 9 op de 10 installateurs.

Is dit zo en kan dat zo maar?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.