2,5 jaar geleden een keuken gekocht bij Brugman. Na 1,5 jaar zijn we erachter gekomen dat enkele frontjes een licht kleurverschil had met de rest van de keuken. Dit was niet meer op te lossen vanwege het wisselen van een leverancier bij Brugman. Alles goed en wel en uiteindelijk heeft Brugman het aanbod gedaan om alle frontjes te verwisselen met een door ons uit te kiezen nieuw front. Net voor de kerst zijn we terug geweest naar de showroom en een keuze gemaakt. So far so good, maar het is nu al weer een maand geleden en niemand beldt ons om de keuze te kunnen doorgeven en als we zelf bellen is degene nooit beschikbaar en geen collega wil het overnemen. Het hele probleem speelt al sinds juni 2006 en alles gaat zo gigantisch traag en uiteindelijk gebeurt er niets. Een brief naar Brugman sturen heeft ook al niets uitgehaald.
Wat te doen om onze klacht op een redelijke termijn opgelost te krijgen? De service bij Brugman is echt een drama.