Op 11 sept. jl. heb ik via de site van DE het Senseo Quadrante apparaat besteld. Ik had behoorlijk wat waardepunten en het leek me leuk om die een keer te besteden. Waardepunten aangetekend verstuurd. Op 21 sept. heb ik gebeld of er al iets bekend was van mijn bestelling. Het zou nl. 5 werkdagen duren dat ik het apparaat in huis zou hebben. Vanwege een storing konden ze niets vinden. Op 25 sept. een mailtje gestuurd, en daarop werd ik gebeld. Ze konden nog steeds niets zien. Op 1 oktober weer een mail gehad, en dat er een vertraging was ontstaan. Als ik met 4 weken niets van hun had gehoord, moest ik zelf maar contact opnemen. 31 okt. stond er een koerier van TNT voor de deur met een pakketje. Het was van DE. Vanwege het ongemak een keycoard. Maar nog steeds géén apparaat. 12 nov. weer gebeld, en er is nog steeds niets bekend. Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit meegemaakt hebben.