Dag allemaal,
Heb al eerder een vraag over S&S gesteld, antwoord gehad van read (Ton), omdat ik te vlug had getekend voor een koopcontract, heb toen maar keurig netjes betaald, en heel veel later de bank gekregen.
Nu is de bank zaterdag gekomen, heb hem laten bezorgen (voor 95 euro!) en vond hem er niet zo slecht uitzien, kussens lijken niet even goed gevuld allemaal, met name vande poef, is niet echt strak voor een 2 1/2 duizend euro kostende bank, maar goed, als het maar niet verslechterd.
Wat denk je, op mijn eerste vraag stond dit in het antwoord:
Als ikin jouw schoenen stond zou ikeven slikken ende gevraagde aanbetaling wel overmaken. Want het is natuurlijk ook niet zo dat alles fout gaat bij dit bedrijf.
Helaas dus, vanmiddag ga ik zitten, en krak, balk in de bank gebroken, na 3 hele dagen, wat maakt die S&S tochbeangstigend precies mijn bang vermoeden waar.
Na een telefoontje naar Mijdrecht (waar ik de bank heb gekocht)mocht ik de bank naar hun toe brengen voor reparatie, op 16 februari hebben ze een SERVICE dag :),moet ik zeker weer een hoop kosten maken voor deze nieuwe bank, aanhanger huren of voor veel geld een bedrijf inschakelen.
In hoeverre is Seats and Sofas verplicht mij wat meer tegemoet te komen, wat betreft service zoals het kosteloosophalen van de bank?
Graag zou ik wat beter op de hoogte zijn van mijnrechten als consument, en hun verplichtingen jegens mij natuurlijk, help.