BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Seat and sofas

Bijdrage door gebruiker
29-09-2016
18 reacties
Bank van bijna drie weken oud. Een dag na levering achter gekomen dat de poot van de bank klein beetje kapot is. Dit is denk ik wel zo te reparen maar dat mag niet zomaar gebeuren bij een bank van €2000! Gelijk er achter aan gegaan.Ik moet klantenservice mailen bellen kon niet. Met twee en half week pas bericht ontvangen met dat wij de bank maar moesten komen brengen. Hier ging ik dus niet mee akkoord! Nou steld ze voor een nieuwe poot op te sturen maar ik weet het niet. Kan ik niet beter eizen dat ze het komen maken ? Wat kan ik hier het beste mee doen? Accepteren of eizen dat ze het komen maken? Alvast bedankt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.