BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Scheur in Zonnescherm/markiesdoek.

Bijdrage door gebruiker
03-07-2015
14 reacties
Ik heb vorig jaar juni bij de Gamma in Purmerend een Markies/zonnescherm besteld en gekocht. Het zou 4 weken duren , maar hij kwam pas na 8 weken. De markies is opgehangen in augustus door een aannemer. Ik heb hem toen maar twee keer open gehad en dit jaar pas drie keer , omdat hij op de tweede etage hangt en duur hem niet open te zetten als er maar iets aan wind komt/is. Toen ik donderdag 02-07 jl. hem weer opende zag ik een grote scheur/gat en een beginnende scheur/gat. Ik heb meteen de Gamma gebeld en mijn beklaagt gedaan , ik moest maar foto's maken en opsturen dan konden zij beoordelen. Foto's gemaakt en verstuurd en ik werd gebeld dat scheuren niet onder de garantie valt. Mijn vraag is : Is het normaal dat een markiesdoek binnen een jaar kan/mag scheuren en kan ik de Gamma hier verantwoordelijk voor stellen voor slechte kwaliteit van materialen leveren ? Ik mocht de naam van de leverancier niet weten en de markies kost bijna € 1300,- euro. Wie kan mij helpen. Alvast bedankt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.