BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

schademelding centraal beheer

Bijdrage door gebruiker
06-08-2007
4 reacties

hallo,

ik heb door de regenval van 07-07 een waterschade aan mijn woning opgelopen, de schade is die zelfde dag gemeld en de expert was 2 dagen later ter plaatse. die heeft de melding die zelfde week aan centraal beheer gestuurd, maar deze zijn nu al een maand bezig met de afhandeling terwijl in hun voorwaarden staat dat de afhandeling binnen 2 weken zal geschieden. als ik centraal beheer hier over opbel krijg ik inmiddels al 2 maal te horen dat het aan de grote drukte ligt. is dit een probleem van de consument of zijn er mogelijkheden naast het indienen van een klacht?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.