Het gasbedrijf wat bij ons is geweest via woningbouw heeft per ongeluk schade gemaakt aan onze vloer .
De ring die hij aan moest draaien brak af
Dus spoot het water eruit .
Vloer nat ook onder de vloer laminaat beschadigd.
Hun willen de schade niet betalen
Woningbouw ook niet en onze verzekering zegt hun moeten de schade betalen.
100 mailtjes telefoontjes verder .
Kastje naar de muur willen ze niet betalen.
Ook niet als de woningbouw hun al 3x aangesproken heeft.
Hoe los ik dit op