BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

sanders meubelstad kapotte bank

Bijdrage door gebruiker
01-07-2013
12 reacties
Wij hebben 4,5 jaar geleden een bank aangeschaft. Nu scheurt de bank overal op de naden. Half jaar mailverkeer met klantenservice, tig keer foto's gemaild. zou monteur komen. nu blijkt door fout klantenservice verkeerde familie op ordernr te staan en komt geen monteur. bank is inmiddels zo kapot niet meer reparabel. nu krijg ik vooruit 20% korting als ik een nieuwe bank die niet in uitverkoop is. ik wil gewoon een redelijke korting op elke bank van keuze. na 4 jaar hoor een bank niet helemaal naar de knoppen te zijn, ik wilde het alleen laten maken en nu heb ik niets. kan dit zomaar?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.