Op 21 december heeft er een reparatie plaatsgevonden mbt tot het aanblijven waakvlam cv waardoor een niet werkende installatie. Daarbij is de vlamsensor, een soort koperen draad, vervangen. Totale kosten ruim 330 euro. Inmiddels is er door een ander bedrijf ook een verwarmingsradiator vervangen, maar nu blijkt het probleem zich toch weer voor te doen. Is er sprake van een soort garantietermijn op dit soort reparaties. Ik vind het wel duur, ook al gezien het feit dat het probleem niet is opgelost. Wat zijn mijn rechten in deze?