ik heb een rekening gekregen van een reparatie van een rolluik,
en nu staat erop,naast de voorrijkosten, arbeidsloon en het onderdeel; ook nog opname kosten en administratie kosten voor een bedrag van 70,00 euro horen die bij een reparatierekening?
zoiets heb ik nog nooit meegemaakt graag een reactie