Beste lezer,
Sinds vorig jaar 13 augustus 2009 ben ik in het bezit van een inbouwkeuken van Bruynzeel. Diverse inbouwapp zijn van ETNA/ATAG. Nu had ik recentelijk een nieuw onderdeeltje nodig voor mijn combi-magnetron. Dus ik ging naar de site van ETNA/ATAG en daar las ik dat als ik mij vorig jaar had geregisteerd dat ik dan 5 jaar (kosteloos) garantie had gehad op mijn inbouwapparatuur. (MAAR IK WIST HET NIET!!)
Maar tijdens de aankoop is mij niets verteld over het speciale garantietermijn van ETNA/ATAG. En heb ik vorig jaar dus niets extra's geregisteerd. Hoe moet je nou iets registeren waar je het bestaan niet vanaf weet. Ik heb het Bruynzeel voorgelegd en dit is het antwoord: U bent niet automatisch geregistreerd als klant van Bruynzeel bij Etna.
Ik vind dat de verkoper mij daar op had moeten wijzen!
Weet iemand of ik nu nog rechten hebt omtrent de nalatigheid van Bruyzeel?
Gr. Queenie