Het verbaast me elke keer weer, als het regent, dat de regenwormen uit het gras komen en het voetpad of fietspad op kruipen.
Wordt het na een half uurtje droog dan verdrogen zeBlijft het regenen zoals vanmorgen dan worden ze platgereden. Op stille paden zie je ze natuurlijk nauwelijks, maar langs een redelijk drukke weg, waar ik vanmorgen liep, was het asfalt bezaait met vermorzelde regenwormen.
Waarom verlaten ze met nat weer het gras???