Dag allemaal, een paar maanden geleden heb ik hier een vraag gesteld over mijn Dru-kachel die steeds maar uit ging. Door jullie tips ben ik achter het probleem gekomen, de schoorsteen trok " valse lucht"uit de kelder en door koolmonoxideterugslag ging mijn kachel steeds uit. De woningstichting heeft dit inmiddels verholpen. Hierbij ben ik op de rekeningen van kachelvakman en schoorsteenveger blijven zitten. (380 euro in het totaal) . Morgen komt er iemand van de woningstichting over deze zaak praten, omdat ik een financiële tegemoetkoming gevraagd heb. Ik heb nu 4 winters (en natuurlijk zomers) in deze niet te verwarmen woning gewoond.(met gevaar van koolmonoxidevergiftiging) De woningshuur bedraagt 370 euro netto , en de woning heeft 117 punten. Wat kan ik als redelijke vergoeding vragen aan de woningstichting?