Hallo, wij hebben een keuken gekocht bij de keukenconcurrent in maart en deze is geleverd op 04-09-09.
Alleen door een fout van KC past deze niet en zitten wij nu al drie weken Zonder keuken, niet koken/afwassen end ongemakken.
We hebben nu veel mails end. gestuurd en een vergoeding ge-eist van 15% voor het feit dat wij ;vrije dagen hebben opgenomen voor het plaatsen(wat dus nu niet kon), hogere kosten voor maaltijden, telefoonkosten(zij beloven steeds te bellen maar doen dit niet) en voor het feit dat we nu iemand moeten inhuren om de keuken te plaatsen gezien het feit wij dit niet meer kunnen doen(geen verlofuren meer).
De keuken heeft ont totaal met apparatuur van Whirlpool 7000 euro gekost.....Best veel inderdaad..
hebben wij recht op deze vergoeding??