BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Qurrent problemen met uitbetalingen?

Bijdrage door gebruiker
28-10-2019
5 reacties
20 augustus 2019 kreeg ik de eindnota, ik zou nog een paar honderd Euro terugkrijgen, uitbetaling zou binnen 18 dagen worden uitgevoerd. Na 20 dagen heb ik zelf moeten bellen en onder het mom van de overname door Greenchoice is alles vertraagd. Na twee weken heb ik weer gebeld, het was uitbetaald, maar ik heb het nooit ontvangen. Blijkt het naar de verkeerde rekeningnummer te zijn gestuurd. De persoon die het ontvangen heeft, heeft het direct teruggestort. Verzoek van Qurrent aan mij om een foto van mijn bankpas te sturen, zodat ze zeker wisten dat ze naar het juiste rekeningnummer het geld zouden overmaken. Dat allemaal was half september, in oktober krijg ik een mail dat ze nog het probleem aan het oplossen zijn en daarna is het gewoon stil. Als ik bel krijg ik te horen dat ze de financiele afdeling zullen vragen het geld over te maken en dan hoor ik weer niets. Loze beloften van we bellen of mailen u hoor ik wekelijks aan de telefoon. Wat kan ik als consument doen hieraan, kan en mag dit zomaar?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.