Sinds december 2016 hebben wij een alarminstallatie van het bedrijf Verisure.
Al snel kwamen wij er achter dat de werking zoals deze in het verkoopgesprek was voorgedaan niet overeen kwam met de werkelijkheid.
Na flinke discussie met Verisure is dit probleem uiteindelijk opgelost door het plaatsten van een extra component. Uiteindelijk is deze gratis gemonteerd maar kregen wel extra meldkamerkosten. Weer in discussie om ook de maandelijkse extra kosten op nul te krijgen. Ook dit is uiteindelijk gelukt.
Nu kom ik er achter dat de facturen niet kloppen. Het gaat om kleine bedragen, maar toch. €4 hier, €2 daar. Het loopt toch op.
Normaal contact met Verisure is niet mogelijk. Zeer onvriendelijke klantenservice. Verbreken de verbinding, komen afspraken niet na, nemen geen contact op, en bieden geen oplossing.
Klantenservice zit in Belgie. Medewerkers in Nederland buitelen over elkaar en vinden dat je met hen contact moet opnemen. Dit terwijl Verisure een afdeling heeft voor vragen betreft de facturen. Het wordt er allemaal niet helderder door. Maar ook via die weg worden afspraken niet nagekomen etc..
Ik ben eigenlijk wel op het punt dat Verisure de boel maar moet terug nemen. We zijn pas 2.5 maand onderweg en hebben alleen maar gedoe met het bedrijf.
Wie herkennen deze problemen met het bedrijf Verisure. Is er een oplossing gekomen..
Kortom. Wie heeft er informatie..