BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

problemen met nieuwbouwwoning

Bijdrage door gebruiker
10-02-2009
2 reacties

Hallo mensen, wij hebben sinds juli een nieuwbouwhuis. Behalve de "normale" fouten waarvan nu de meeste opgelost zijn, hebben we sinds een maand last van verstopping. De eerste keer hebben we de ontstoppingsdiens gebeld, die zei dat we naar de aannemer moesten, die stuurde het bedrijf dat hier in huis alles aangelegd had, die zei natuurlijk dat hier alles ok was. Die zei dat het bij de gemeente lag, de gemeente zei dat we bij de ontstoppingsdienst moesten zijn, en die hebben uiteindelijk de boel vrij gemaakt. Er was piepschuim in de (gemeentelijke ) riolering. We hebben een paar weken geen last gehad, maar nu begint het lieve leventje weer van voor af aan. De aannemer is begonnen aan de overkant met weer nieuwbouw en wij denken dat er toch een verband daarmee ligt. Wat kunnen we nu het beste doen? We hebben juist voor nieuwbouw gekozen om niet meer dit soort akkefietjes te hebben. Alvast bedankt. mvg Marga

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)