BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen met Nespresso U

Bijdrage door gebruiker
28-02-2013
1 reactie
Ik heb sinds oktober 2012 een Nespresso U van Krups. Innmiddels vertoont het apparaat voor de derde maal dezelfde klacht. De lungo cups worden fijn geknepen en het water loopt er niet goed door. De eerste keer vertoonde de U na een kleine maand het probleem. Deze is gerepareed (duur 3 weken) en daarbij is het extractie-systeem vervangen, Daarna deed het apparaat het nog slechter en heb ik een nieuw aparaat gekregen (januari 2013). Ook dit apparaat heeft weer dezelfde klacht. Ditmaal weer het apparaat op gestuurd maar nu is er volgens Nespresso geen probleem. Uit navraag bij Nespresso blijkt dat de klacht veelvuldig voor komt. Zelfs zoveel dat men destijds nieuwe apparaten heeft verstrekt omdat het niet bij te houden was met reparaties en nu hoort het (na onderzoek van Nespresso en de fabrikant) bij het apparaat als eigenschap (aldus Elisa van Nespresso). De Citiz die we als leenapparaat hebben functioneert prima. Ik wil graag weten of er meer mensen zijn die deze klacht hebben. Graag reacties.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.