Ik heb bij Ikea Sultan matrassen gekocht.
Er is een aktie dat voor elke 100,- die je besteedt 10,- retour krijgt.
Ja, je moet lid worden van Ikea Family, ik heb een kaartje met een persoonlijk nummer.
Bij de factuur kreeg ik een verwijzing( A4 tje) dat ik moet inloggen op www.ikea.nl./sultanaktie,
Maar hoe vaak je het ook probeert, pagina is niet beschikbaar.
Dan maar geprobeerd via Ikea.nl
Na heel veel zoeken, een beetje zoals in de winkel, eindelijk de pagina gevonden, en blij dat ik was!!
]Maar helaas op het betreffende invulformulier staan de EERSTE 6 cijfers voorgedrukt van DE Family Kaart en ja.... het laatste cijfer corespondeerd niet met de mijne, ik heb een 8 i.p.v. een 0
Zelfs nog een extra bril opgezet!!
Daarom kan ik de rest van het formulier niet invuld worden.
Blijkbaar rekent Ikea erop dat de klanten na vruchteloos proberen afhaken en het het tegoed maar laten zitten.
Net als vandaag heb ik beschrevenen ook al een week geleden geprobeerd.
Echt balen...
Ja, dat zit er dus niets anders op om persoonlijk naar Ikea te gaan.
Wil Ikea de geldteruggave extra moeilijk maken?????
Groeten Sanne
p.s. nee, de klantenservice is nu niet bereikbaar.