BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

problemen met de geschillencommissie

Bijdrage door gebruiker
14-09-2008
7 reacties

Namens een van mijn klanten heb ik een probleem met Essent (verbruik van electra is in een jaar het twintigvoudige van het voorgaande jaar in dezelfde tweekamerwoning).

Dit probleem heb ik (met veel moeite) aangekaart bij de geschillencommissie.

Nu heb ik een acceptgiro ontvangen voor klachtengeld (25 euro).

Als dit geld niet betaald wordt, kan de klacht niet in behandeling worden genomen. Daar heb ik geen problemen mee.

Ik heb echter ook een tweede acceptgiro ontvangen : ook het betwiste bedrag (3655 eruro) moet betaald worden alvorens het dossier verder in behandeling wordt genomen.

Ten eerste ben ik het hier principieel mee oneens, daarnaast is mijn klant ook niet in staat dit depotbedrag te betalen.

Gaarne uw visie hierover.

Met vriendelijke groeten,

Hub Lipperts

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.